haha.

Lyssnar på Jens, han sjunger tycker synd om grannarna för han har inte på lågt ljud på tvn.

Idag ska vi äta köttfärs som vi kanske blir sjuka av för att vi har fryst tinat fryst och ska nu tina den igen och det är tydligen farligt men mamma sa att vi kan ju pröva att äta den så ser vi om vi blir sjuga, haha. Men jag skiter i om jag blir sjuk för jag gör alt för köttfärssås.
Skola i morgon, saknar det inte ett dugg bara folket inte skolan. Har massa inlämningar denna vecka också, tror jag jag fattade inte så mycket av vad Erik sa men jag tror det var så iallafall. Och nu ska jag nog träna lite på varför Asta inte vill duscha, det vet jag iallafall att vi har någon slags redovisning i för tvärgrupper i morgon.

Jag ska även vara med Galadriel i morgon och jag saknar henne som satiken, tagga gbg i sommar älskling!<3

Nä nu ska jag tina min köttfärs, ha en bra dag pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0