hihi

19,6 grader i skuggan, varmt kan jag lova fast det blåser lite å så. 
Har cyklat med Gabbans cykel till henne idag för att hon lämnade den här och åkte bil hem igår så jag cyklade den till henne sen gick jag hem. 

På torsdag är det valborgs, jag och några i klassen ska då grilla här hemma hos mig sen får vi se vad dom händer kanske ska ta tio bussen till Jens men det får vi se då. Men då är det iallafall valborgs och den sista april villket betyder att jag får pengar och ojojoj vad dom kommer gå åt, jag ska köpa busskort,ge Jens lite pengar för att jag äter där så ofta, jag ska färga+slinga håret,foundation och en rikitg jävla kroppspeeling (stavning?) smörja sen så lär dom nog vara slut. Men om någon har tips på någon bra foundation så säg gärna till och man ska inte bli fet av den gärna billig också men det kommer nog bli den jag har hafft nu den funkar rätt bra. Eller så vill jag ha mineral puder eller vad det nu heter.

Snart kommer Miranda hem och då får jag min mobil, men jag måste ju först ladda den i 711 timmar så jag får väll börja använda den nästa år så, nä men varför ska man ladda så länge man slösar bara tid på det men jag ska försöka hålla detta batteri bra så jag ska låta den ladda länge som faan från typ halv sju idag till efter skolan någon gång i morgon alltså laddas den typ 1 dygn och det ska nog räcka.

Okej jag känner att detta vart ett jävligt onödigt inlägg som alla andra jag skriver men så får det va.



Kommentarer
Postat av: Sofsi

är de där pudre bra Beaaaaaa? :)

2009-04-27 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0