Torsdag

Godmorgon :)

Har inte skrive på länge jag vet...
Idag har vi iallafall sovmorgon och börjar kvart i tio. Efter skolan ska jag på stan med Martina och Sofia och köpa jeansleggins och solpuder, sen ska vi gå till ica kvantum och handla inför kvällen. Sen någon gång vet inte när så kommer Moa,Alicia,Chadaa,Rukki och Jens så ska vi äta och typ spela spel eller nå. Hoppas verkligen att vi kan sitta ute. Sen ska vi gå till någon majbrasa. 


Nu tittade jag ut genom fönstret och såg att min granne hade orange hilka på sig, hahhaa.

Ska äta frulle nu sen gå till skolan.

Ha en bra kväll, drick inte för mycket!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!!!! Fan va jag saknar er!!!! vi måste ju ses snart...e allt bra me er annars då? vem e nickepickepäronpung...=)?Vi ska flytta till rättvik igen, jag trivs inte i hedby så då bestämde vi oss förr att flytta tillbaka hit så nu ska anders bli rättvikare...=) älskar dej och mirranda. puss från syster emma

2009-05-01 @ 07:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0