Onsdag

Har Engelska nu och jag hade tänkt försöka jobba på denna lektion, så jag ska inte skriva så mycket nu.
Ska till Jens efter skolan och vi gå ut och gå, tänkte övertala han att vi ska sola lite också för denna sommar ska jag faan vara brun. Första sommaren på tusen år typ iallafall sen jag var yngre och var ute dagarna i ända nu är jag bara inne på sommarn och sover sen kanske jag far ut efter middagen eller nå och då är ju solen såklart borta. Men att sola med Jend är ingenting jag tycker om för han kan bli brun men jag har nog tappat allt med att få färg att göra. T.ex idag satt vi ute ett liten liten tag och jag fick då fan ingen färg men Alicia vart röd direkt det är ju tur att någon har tur med sånt iallafall.

Nää nu ska jag tvinga Sofia att skratta med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0