Skellefteå

Godmorgon:) sovit got?

Blir stan i skellefteå idag istället för Sofia kan inte fara så jag ska gå med henne så hon slipper gå själv, sen så vill jag inte åka iväg så långt nu när allt detta med mamma. Känner mig ganska dum eftersom att det var min ide att vi skulle åka iväg men dom förstår nog, hoppas jag!. 

Skola snart då, ska strax borsta tänderna. Och vet ni vad!? detta är en stor grej, jag har på mig MINA egna jeans för första gången på typ 1 månad. haha. Nä nu ska jag sluta tjollra och borsta gaddarna sen gå till skolan, bläääää. 

Ha en riktigt bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Sofsi

Hoppas verkligen att Annica kryar på sig snarast. Hon har tur som har dig Bea! Idag går vi och lunchar på Sub-Way! ;)

Finns för dig babyy.

2009-04-02 @ 10:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0