Söndag

Godmorgon :)

Igår var jag med Gabban, vi gjorde typ ingenting vi bara satt i en busskur hehe... sen när vi väl hade komme hem till mig och klockan var typ tolv så ringer Markus och då måste vi gå till rancho och sitta där i en bil bara med han och Adam.. polisen kom och jag höll på skita ner mig jag är jätte rädd för poliser, dom kollade körkortet och bländade mig med en ficklampa sen så var vi tvugna att flytta oss några meter där det måste ha sett väldigt skumt ut att vi stog.

Idag är det ju söndag villket är en vilodag tror jag?, jag ska nog vila orkar inte göra någonting men Gabban ska hit efter hon har sett sin kompis konfa sig, hennes cykel är här så hon måste hämta den sen lär vi väll vara med varandra ett tag.

Nä nu blir det nog frulle, skriver senare pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0