Tisdag

Godmorgon :)

Förlåt för att jag inte skrev igår man jag hade inte tid. Var på skolan sen följde Jens med hem till mig och vi gjorde mat sen gjorde jag en uppgift om stroke som skulle vara inlämnad igår men jag har inte henned mailadress så det gick inte. Den vart iallafall jätte bra tror jag :).

Skola idag sen stan med Jens och Gabriella (Galadriel ). Sen blir det nog en promenad för hoppningsvis :D.
Nä nu ska jag ta och göra mig iordning, mjukisar idag som vanligt :(. Måste VERKLIGEN gå ut och gå. Aja, borsta tänderna var det.

Ha en skit bra dag!


   K????????????

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha så jävla söta!

Bea du är underbar!

2009-04-07 @ 08:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0