apa

Hej :)

Har inte skrivit på jätte länge, jag vet. Har iallafall varit i Göteborg i ca 3 veckor, sen jobbade jag i 2 veckor efter det och har nu varit hos Jens. Idag hart vi tagit oss en låååång promenad, ända bort till coop och jysk och allt det där som är där borta, duktigt ecirtaeB.

Skola på torsdag, ser fram emot det, det får börja nu direkt i morgon om det vill. Vet ni varför? jo för att då är det över fortare. Jag hade köpt skolblock, tyckte jag var jätte duktig som var ute i god tid, märkte dock när jag kom hem att jag hade köpt fem stycken rutade, ingen linjerad och jag har inte änns matte, dock inte lika duktigt som promenaden. 

På onsdag ska jag iallafall till Piteå med mormor,morfar och Miranda, så då ska jag köpa nya, lite nya kläder också förhoppningsvis. 

Har haft bloggen låst ett tag, tänkte att jag skulle fixa till den, skaffa en kategori som är seriös. Tror det ska vara bantning, eftersom att jag alltid pratar om att jag sa börja banta, så har jag det som en kategori här så kanske jag lyckas? då kan jag ju gå tillbaka och se hur bra/dålig jag har varit, ganska smart ändå va?

Jens sitter och tittar Thomas Järvheden och skrattar så han gråter medans jag nyper han i ryggen och säger åt han att hålla käften eftersom att mamma ska upp klockan 6 och jobba i morgon, men han går inte att få tyst på så jag ska nog visa han vem som bestämmer, fast det vet vi ju alla redan!?

Just ja, har klippt mig också! hade lyckas få rätt långt hår så jag tänkte att jag bara skulle klippa topparna men frisören klippte av allt som var ruttet så nu är håret till axlarna och jag har ångest.
.
Har du varit så här liten verkligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0