Matfesten

Hallå Hallå!
Har inte skrivit på väldigt många dagar, men jag har inte haft tid helt enkelt, sen så är det ju typ endast min syster som läser denna blogg så det är alltså till henne jag skriver?!

Idag har jag varit och fikat med Bea,Chadaa och Sanna, sen gick vi på stan ett tag, hade fått lön idag så jag shoppade loss kan man säga, köpte en väska,örhängen,ansiktsvatten,en hårgrejs och ett linne som jag ska lämna tillbaka, haha. Tror jag ska behålla väskan den är skit snygg iallafall.

Igår köpte jag även Sannas gamla mobil för att min nya har tappat luckan, men den här mobilen är också bra och rosa så det funkar haha.

Nu ska jag på matfesten med mor min sen ut och gå med Åsa.

Bye!


Kommentarer
Postat av: elin

Jag läser också Bea :)

2009-08-29 @ 10:57:00
URL: http://lundgrenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0