"Klassmöte?" "Rektor-möte?" Vad ska man kalla det?

Idag hade vi en såkallat "möte" där klassen våra tre lärare och rektorn var med.. för att det har varit så dålig stämning i klassen, alla snackar i mun på varandra på lektionerna, man koncentrerar sig inte osv.. Jag hoppas verkligen att det kommer funka.. för jag är i alla fall redo att skärpa mig. Även om jag är 17 år och inte 18 som var en stor del av snacket vi hade, själv så tror jag inte åldern spelar någon roll.. jag tror även på detta med numrerade platser och att är dörren stängd så är den stängd så kan man ta det med läraren men är det på morgonen så tycker jag att man i alla fall kan ha lite överseende men man förstår ju om någon hittar på t.ex att bussen var sen om resten som åker samma buss redan är där ( vet inte om någon har denna ursäkt så ingen ska ta åt sig ).. Men sen kan man ju inte komma efter lunchen för att man kanske har varit på stan och köpt en tröja och kommer sen för det kan man ju lika gärna göra efter skolan ( vet inte om någon har denna ursäkt heller så ta inte åt er ). Men men.. jag älskar i alla fall min klass oftast så jag hoppas att detta kommer bli bättre. Jag vet även att jag pratar jäävligt mycket, men säg till mig.. okej jag kan erkänna att jag kanske kan bli lite "what, varför säger du till mig du brukar också prata" men gör det ändå för i slut ändan så kommer det bli bra vill inte förstöra någon annans skolgång.
hoppas även på att hela klassen och då menar jag verkligen HELA klassen utan att någon har någonting annat att vi kan hitta på någonting snart.. tror det skulle kunna hjälpa lite också. Men det kanske jag är ensam om att tycka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0