Åhhh

Ni kan inte förstå hur mycket jag längtar till dalarna och hur mycket jag saknar Emma och Mathilda vart jätte jätte glad när jag såg att Emma min syster hade kommenterat min blogg!. Det ska bli så jävla kul att träffa dom igen jag saknar tillåme Andres som jag inte änns känner HHAHAHA xD ( har bara träffat han sist jag var där ). Och Eddvin (förlåt Emma för att jag hade stavat med ett d förra gången) kommer jag älska tänk er själva att inte ha träffa eran syster/brors barn på så länge:O.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men lilla bea då...inte gör det nå att du stavade fel på eddvins namn...=)Anders fick världens smile på läpparna när jag läste upp att du saknar honom oxå...=)han lyssnat på jennie tebler/quorthon säkert 100 ggr på youtube å då tänker jag på er...=)tänk va sjukt att man kan sakna några så himmla mkt...=)hade ni inte kommit ner den där ggn me eran mormor å morfar när mathilda va liten så hade vi kanske inte haft nån kontakt alls idag...=(för då hade ni kanske aldrig ha kommit ner,för vi hade ju knappt nån kontakt alls innan d...e så glad att just ni e mina systrar...=)puss puss älskar dej å mirran sååååå himla mkt.

2009-02-14 @ 08:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0