Dålig på skriva

Förlåt, jag skriver jätte sällan nu, jag vet det men det har bara blive så. Ska försöka bli bättre men det känns som att ingen ändå vill läsa det jag sriver eftersom att inget är intressant.

Iallafall så kan ju min klass förövligt dra åt helvete idag, dom kan ju tänka iallfall lite på dom som har svårt att lära sig saker men fan heller utan dom bestämmer att vi ska ha fem prov på en vecka men sen vart det typ fyra för att vi inte skulle ha i idrott, men iallafall så två av proven vi ska ha är i mina absolut svåraste ämnen så det ger fan ingenting att jag änns försöker, vi skulle lika gärna kunna ha dom i morgon alltså fyfan säger jag bara jag skulle kunna sätta mig och bara fan storgrina jag blir så jävla lessen, och nu tänker ni som läser detta "villken jävla nörd hon är" men ni försråt nog inte hur svårt detta är för mig, aja dra åt helvete OP1b idag iallafall. Jävligt jobbigt att gå i tjej klass ibland. Vet att alla nu kommer klaga på att jag är omogen som skriver det här men fine gör det.

Kommentarer
Postat av: elin.

skyll inte på klassen., det är ju lärarna planerar in proven osv. =)

kanske bara en dålig dag.

2009-02-04 @ 20:42:43
Postat av: Angelica

Jag vill ju läsa :P

Och de är jävligt jobbigt och drygt att gå i en tjejklass, jag vet

2009-02-05 @ 06:47:23
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0