Klassen

Tog av Julia.


Vem i din klass..
Är snyggast: Bea N,Alicia,Moa,Sofia,Rukaya,Martina V,Sanna.
Är sämst på matte: Jag
Är de flesta lärarnas favoritelev: Alla utom jag.
Är bäst på engelska: Vet inte
Har roligast röst: Jag, fulast iallafall.
Är mest emo: Ingen?
har snyggast klädstil av tjejerna: Bea N.
har snyggast klädstil av killarna: Rasmus..
Känner du minst: Alexandra
Är bäst på fotboll: jenny, alicia:)
Dricker mest: Bea N, tror jag?
Betyder mycket för dig: Alicia,Moa,Sofia,Sanna,Martina V,Rukaya,Bea N
Saknar du att umgås med: Jenny, för hon har slutat :(
Verka vara mest störd: Jag :D
Är mest irriterande: Många
Är roligast: Sofia
Borde bli modell: BEA N!
Skrattar mest: Jag :S
Tycker om hästar: Julia,Viccan,Linnea
Är sportigast: Jenny
Är lite borta: Jag :(
Är en läslus: Ingenaning
Är klassens clown: Rukki
Hade du velat bli ihop med: Ingen!!!!!
Är mest blåst: tror att mina kära vänner skulle svara mig på den frågan:(
Spelar hockey: Rasmus kanske?

Kommentarer
Postat av: b

nej bea jag dricker inte alls mest:*

2009-02-11 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0