Klockarhöjden

Idag har jag haft "praktikdag" vi ska bara ha det i två dagar sen två dagar senare någon annan månad inom handikap men nu har vi två dagar på ålderdomshem/hemtjänst, så jag är på klockarhöjden. Får inte göra så mycket eftersom att jag inte är arton och det suger man känner sig ju som ett jävla tap när man bara står där och tittar på. Men det värsta är att man typ inte änns får titta på, vi ska ju typ lära oss allt dom här två dagarna dvs ducha och sånt men när dom skulle duscha en idag så stängde dom dörren och sa att jag kunde gå, TACK FÖR DEN!. Så hela dagen från sju till ett plockade jag in och ut från diskmaskinen, eller justja jag fick ju dammsuga också.

Tror att jag ska städa mitt rum nu när ingen är hemma för då får jag ha på hur hög musik jag vill för annars så brukar min syster komma in inte min mamma utan min syster, hon är lite kärring va?. Jag har fortfarande ont som satan där jag tog sprutan mot tbc och det kliar skit mycket!.

Nä nu ska jag börja städa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0