Mat

Har städat lite till nu, är fortfarande rätt mycket kvar men skit samma jag orkar inte städa mera just nu=). Tror jag ska börja med maten nu, det blir sallad :). Sen blir det nog en kort promenad eller en lång det får vi se, är väldigt förkyld men jag får väll klä mig bra :). Sen så längtar jag så att jag snart dör, det är bara 11 dagar kvar tills jag åker till Emma,Andres,Mathilda och Eddvin :D.

Lyssnar på James Morrisons skiva var skit längesen jag hörde den men jag hittade den under min byrå så jag satt på den han är verkligen bra.

Nä nu ska jag göra mat hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emma

kan du inte ta kort på eran lägenhet å lägga ut? har ju glömt hur ni hade d

2009-02-18 @ 18:05:18
URL: http://dalarnadjura.blogg.se/
Postat av: fkt

hade varit kul att höra sånt om mig med

2009-02-18 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0