Skola

Om en vecka är jag i dalarna :). Pappa ringde igår, men jag hann inte svara. Dom som vet situationen förstår varför det är en "stor" grej att han ringder.

Har inte skrive så mycket i helgen eftersom att jag har vare med Jens så jag tänkte berätta lite om vad vi har gjort.

Fredag: Han kom klockan 14.10, då gick vi på stan en stund sen på hemma kväll för att tiden skulle gå fortare. Sen vid kanske fyra gick vi och åt på dallas, kebab ;). Sen halv sex gick vi på lägenhetsvisning men den var så liten och kostade 3000 i hyra sen måste han ju ha mat å möbler osv. så det vart inte den lägenheten heller.

Lördag: Inget typ.

Söndag: Vi var på burträskmarkanden och jag fick sockar av mormor :D. Sen såg vi ara på film och grät över Zören. :´(.


Nu ska jag läsa lite bloggar :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0