Söndag.

Godmorgon! :)

Ser på mtv men det är inte så mycket bra musik just nu. Eller jo nu vart det en bra låt! :), vet inte vad han heter som sjunger men xD. Ska väll bara sitta och vänta tills klockan blir lite mer för jag vill inte väcka Jens än han ska jobba idag och jag antar att han var vaken till typ 3 bara för å se på hmm ja jag kommer inte ihåg vad det heter det är något jävla bil program eller nå dom typ rejsar med husbilar/bussar aja det suger iallafall fattar inte vad han ser i det.

Tänkte ha två frågor idag. 

1. Om en tjej har en bild på eran syster, visst har ni då rätt att kopiera den från hennes blogg eller tycker ni att ni har snott den då?
2. Om en tjej har skrive ett låtnamn och ni inte har vare in där och har också den låten fast videon och texten, men hon hade lagt ut den tidigare än er men ni inte hade sett det för ni inte brukar vara inne på hennes blogg så ofta, har ni då snott den också?

Lite att tänka på kanske? Sista frågan tror jag då handlar om svartsjuka för att jag gjorde det bättre än hon HAHAHA!.



Kommentarer
Postat av: Anonym

svar på fråga ett: det är bara att ta den, särskilt om systern ifråga hade sagt till hon med bilden att hon INTE fick lägga ut den men lik förbannat gör det.

2009-02-15 @ 09:46:35
Postat av: Angelica

Men förlåt då, jag har ju redan sagt att de inte spelar nån roll.

Och den där syrran hade inte sagt åt mej att inte lägga ut den. Så de kan hon då inte gnälla på.

Kan du bara ge dej?

Gör inte så stor sak av de

2009-02-15 @ 11:17:33
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där syrran sa först att du inte fick ta nånbild på henne över hvudtaget men tillslut gick hon med på det men sa klart och tydligt då ska den inte ut på din bogg och det kan du fråga CArro om för vi har pratat om det!

2009-02-15 @ 12:46:57
Postat av: Anonym

Anmäl den där jävla bruden som har lagt ut en bild på mirran...hon får inte läga ut nån bild på internett om hon inte har fått tillåtelse av personen ifråga...!!!om hon nu e en sån jävla bra bloggare som hon verka tro att hon e så borde hon väl veta reglerna!!!annars e d på tiden att ta reda på d!!!

2009-02-15 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0