Sprutan

Idag tog vi en spruta som skyddar mot tbc, tror jag. Ont som satan gjorde det iallafall, nu syns det inte men sen kommer det bli ett sår som vattnar sen typ en skorpa som kommer sitta forever :( jag har redan nog fula armar ju. Ikväll har jag ingenaning om vad jag ska göra, bara se på tv och film tror jag att det förmodligen blir. Jag vill vara med Lina, jag saknar henne vi är aldrig med varandra längre, hon har sina vänner och jag har mina det är väldigt tråkigt tycker jag :(. Vi är ju trotsallt kusiner så vi träffas ju på högtider iallafall :P

Lina Jonasson.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tro mej, de där jävla ärret är för jävligt. De sitter fortfarande kvar på mej och jaa, de var för ett år sen :S

2009-02-13 @ 18:16:17
URL: http://angiekarlsson.blogg.se/
Postat av: Miranda

haha nog kommer skorpan försinna nog men sen får du ett ärr och ärr försvinner inte!

2009-02-13 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0