Sviiid

Det svider som fan på mina läppar, de gör alltid det är det är vinter jag hatar vinter!. Gick nyss en promenad till mormor och hämtade upp Miranda sen gick hon med mig hem inte så långt men vi tog en liten omväg :). Morfar frågade även om jag ville ta moppekörkort snart eftersom att Lina och Miranda har tage det så tänkte han att jag också måste få ett ju och jag har aldrig tänkt att ta körkort för det är så jävla dyrt så kan jag ju köra runt på en moppe hela mitt liv, smart va?:D iallafall så fyller Mimmi min kusin snart femton så då tänkte jag att hon och jag kan ju gå kursen samtidigt då för morfar ska ju ändå betala för båda då är det ju lika bra att vi går den samtidigt så slipper någon av oss gå själv =). Och det bästa vet ni vad det är? att morfar har en moppe, en ny moppe inte en gammal skrutti som är pinsam att visa sig på utan en fin så då kan jag låna den när jag vill :D:D:D.


 Ganska fin va?:)

Kommentarer
Postat av: Emma

men lilla bea ska du ta moppe-kort...=)jag kan se dej framför mej när du pruppar runt på vägarna me en moppe...=)fan va kallt ni har då...här e de bara -9...kramkram

2009-02-18 @ 07:55:40
URL: http://dalarnadjura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0