top secret

Efter skolan följde jag Sofia till stan en tvärtis sen gick jag hem, åt sen gick jag till Gabban. Vi gjorde en top secret kaka som INGEN får veta receptet på!. Skit god vart den iallafall, sen gömde vi receptet på ett ställe som ingen kommer att hitta hur mycket dom än letar :D.

Imorgon ska jag på stan med Gabban efter skolan sen hem till henne för vi har våran "matdag" då förr hade vi på torsdagar sen har vi inte haft det på ett tag men nu ska vi börja om :). Och för er som inte förstår vad våran matdag är så betyder det att vi är hemma hos någon av oss och lagar man till hela familjen, behöver inte vara något svårt bara vanlig mat t.ex imorgon ska vi göra köttbullar och spagetti :).

Nu ska jag sova, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0