Det var fel..

Blir inte att sova hos mormor och morfar, för att dom hade fel storlek på fönstrerna så dom ska göra det på typ tisdag istället:).

Imorgon har jag hudvårdsklassen eller det är jag som bjuder in folk, så jag Gabban,Moa och Sanna ska gå ända till myckle :) är ju inte så jätte långt men ganska.


Ikväll blir det nog bara tv tror jag, funderar även på att träna till en dvd som min syster har som heter platt mage stark rygg för det är det jag är ute efter, men man tröttnar typ efter uppvärmningen för hon är så störande hon som pratar men man vill ändå höra vad hon säger, så vi får väll se hur det blir :)






 Den är det.

Kommentarer
Postat av: Angelique

svar: Ja dom är skitsnygga :D

2009-01-14 @ 18:22:37
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Postat av: emma

Svar: Jag gick omvårdnadsprogram på gymnasiet och sen hoppa jag på frisöryrket. Jag gick skolan som heter Svenska Frisör Akademin i Linköping. Du får bekosta din utbildning själv. Inget csn lån får tas men ett banklån. Utbildningen kostar en del men vill man verkligen bli frisör så ska man satsa tycker jag :) Jag valde den skolan dels för jag kände hon som då ägde skolan tillsammans med den andra som äger den idag och sen att den var godkänd utav Svenska Frisör Företagarna (SFF). Väldigt viktigt att kolla om skolan är godkänd och det gör du via SFF hemsida :) Sök på google kan inte adressen i huvudet. Så det går absolut att söka efter åt gymnasiet men då är det att bekosta utbildningen själv.

2009-01-14 @ 21:45:24
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0