Hemma igen

Onsdag!

Länge sedan jag skrev, jag vet. Men jag har tyvärr inte vart hemma, eller tyvärr ska jag inte säga jag hade gärna stannat längre... jag var hos Jens i Örnsköldsvik. Saknar honom redan!

Kan ju dra en snabbis om vad jag har gjort denna underbara vecka med älskligen, kommer inte ihåg villka dagar jag har skrive ( om jag änns har skrive någon dag sedan han kom ? ) så jag börjar från förra söndagen:

Söndag 28/12 - 08

Ett datum jag sätter på minnet, jag och Jens  firade nämnligen ett år!. Han kom klockan tio över två, vi gick på stan en liten stund sen for vi och åt. Efter det så myste vi bara hela kvällen.

Måndag 29/12 -08

Hmm, vad gjorde vi här?... vi gick på stan tror jag... bra minne?

Tisdag 30/12 -08

Ingenaing? kan ha vare denna dag vi gick på stan?.. Nä det tror jag inte jag tror vi bara var hemma och gjorde ingenting.

Onsdag 31/12 - 08

Nyårsafton!  Gjorde oss klara, sen vid klockan tre åkte vi till Åsa,Fredrik och Ester för att fira det nya året!.. mycket trevligt, vi åt god mat -

Förrätt: Kräftsoppa men varken jag eller Jens tycker om kräftor så vi fick thaisoppa.
Varmrätt: Grillat! Fläskfilé och potatis i ugn samt en god sallad.
Efterrätt: Chokladkaka med grädde,glass och maränger.

Var jätte gott!

Sen så spelade vi spel, Åsa kom etta jag och Jens kom tvåa Miranda kom trea Fredrik fyra och Mamma femma! HAHA.

Det var även fiskedamm, men Ester fick ju såklart fiska åt alla, det första hon fick upp var en kanin, hon har en kanin som hon tycker väldigt mycket om det är ett gossedjur, så hon fick alltså upp ett kaningossedjur och sa JAG FICK EN NY KANIN JAG FICK EN NY KANIN! Sedan tittar hon på kaninen och säger Men, det är ju du kanin. Tro mig det var roligt när hon sa det! kanske inte är så kul att läsa men men...

Alla andra fick godis och varsin film! Tack.

Torsdag 01/01 -09

Steg upp halv tio för att vi senare skulle ta tolv bussen hem till Jens, var mycket roligare att åka med honom än att åka själv!... Sen gjorde vi inte så mycket mer den dagen. Eller vi hämtade Anna, Jens syster i Bredbyn sen köpte vi pizza.

Fredag 02/01 -09

Skulle på stan, men Jens skulle vara barnvakt åt sin lillebror Isak så vi var hemma istället.

Lördag 03/01 -09

- 15 grader så vi tog bussen till stan, köpte en plattång och en tröja.. hmm ... Jens köpte nog ingenting tror jag. Just ja, jag köpte blondschampo också. Åkte senare ner på konsum för att köpa chips och dipp... ILLA.

Söndag 04/01 -09

Gjorde ingenting, vi var bara inne eftersom att det var lika kallt som i lördags.

Måndag 05/01 -09

Vaknade, åt frukost, gjorde oss klara, gick ner på stan och åt kebab... sen åkte jag hem :( Och nu sitter jag här och saknar honom trots en vecka, jag kan inte få nog!

Blev ett ganska långt inlägg, men som ni ser så jag har inte gjort så jätte mycket men jag har ändå aldrig haft tråkigt, kan det bli bättre? joo att Jens skulle ha följt med mig hem det hade ju vart pricken över i:et.

Nu ska jag läsa sen sova, för i morgon ska jag och Gabriella på stan. Så vi hörs i morgon sov gott folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0