Jag hakar på..

Jag gör väll som dom andra då, en lista över mina nyårslöften, måste bara komma på några stycken...


1. Äta betydligt mycket mindre godis, kanske kan unna mig en gång i månaden INTE mer!.
2. Ta tag i min målvikt, detta år ska det ske.
3. Börja ha städat i mitt rum?.
4. Äta nyttigare.
5. Sluta slösa så mycket pengar, utan jag ska istället spara kanske 100-200 kr i månaden.
6. Ta tag i skolan.


Räcker det?.. Nu ska vi bara se hur länge jag håller det dära.

Nu ska jag läsa sen släcka lampan och säga godnatt.

Hoppas ni sover gott i natt, det är ju många som börjar skolan i morgon eller på torsdag, men inte jag jag börjar på månad HAHA. Aja, sovgott iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0