Nytt i bloggen

Hej!

Har inte skrive på hela dagen förlåt men har inte haft tid har gjort Beas blogg om min visst är den fin nu? :)
Om ni inte märker det nya så blir jag ledsen men det är ny färg, har satt dit klocka och dag/datum/år , tycker det vart bra iallafall lite mycket kanske men jag vill ha mer! jag vill ha en kalender också haha allt blir så ihoptryckt :P

Måste plugga medicin nu prov på fredag minst G måste jag ha och jag förstår ingentingsom vanligt, men detta är värre än vanligt. Aja ni får ha en jätte bra kväll! puss








Mumms? :O

Kommentarer
Postat av: beaa

din blogg vart ju skiiit fin ju =O ååhh nui vart jag avund :] <3

2009-01-21 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0