Pingis

Kom hem för ett tag sen och väntar nu på att mamma och Miranda ska komma hem och göra mat är skit hungrig!.

Gjorde inte så mycket på skolan idag, spelade pingis på gympan svettades för att jag och Sofia skrek så mycket inte för att jag ansträngde mig. Fick även veta att en som går nu mera gick HR2 tog självmord igår, vet inte vem det var men det är ändå jävligt sorgset.
Kan man verkligen må så dåligt att man går så långt att man verkligen gör det på riktigt? Jag menar det är ju många som "hotar" med att göra det men dom gör det inte villket är jävligt bra. Men jag tycker ändå att folk ska sluta upp med att säga att dom ska göra det, det är en väldigt allvarlig sak!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

2009-01-14 @ 12:14:33
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0