Söndag kväll

Jag håller på att spy, jag har just äte godis inte änns många bara typ 8 stycken men jag är så less på det.. men tur är väll det imorgon börjar jag jag har tillåme gjort ett "bantningsschema" som vart jätte fint!. Allvar jag har sagt det många gång jag vet men nu nu nu jävlar. Jag och syster ska direkt efter skolan gå till edda och simma sen gå hem det blir rejält långt!

Ikväll ska jag se det där nya programet som handlar om en trollkar som visar alla knep hur dom gör trolleritricken. Jag blir alltid arg när jag ser det men inte fattar så detta är ett progtam för Bea!.

På tisdag börjar andra avenyn om, ska bara gå på tisdagar nu i 45 minuter har jag hört. Men det är bra för då är det bara en dag att hålla reda på, hehe.



HAHA Kim i andra avenyn xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0