Tjejkväll

Igår vad jag med Sanna,Martina,Moa,Alicia,Bea,Rukki,Sofia och Jenny :) vi åt skit god mat och satt och pratade, sen pratade vi lite till det var iallafall jätte trevligt :). Men Jenny for hem efteratt vi hade äte typ så det var tråkigt, saknar verkligen henne nu när hon har slutat hade vare kul om hon var med hela kvällen. Sen åt vi ostbricka å helvete jag tror inte att det var någon som gick hem hungrig? :P. Det var iallafall en jätte trevlig kväll :D.

Idag har jag ingenaing om vad jag ska göra, tror jag ska ringa Gabban snart :), men hon sover nog nu och man ska inte väcka en björn som sover det kan vara riktigt farligt hehhee. Vi ska fara till gbg i sommar om jag inte jobbar då villket jag verkligen hoppas att jag inte gör eftersom att det var så kul förra gången vi var där, Gabban har stuga i göteborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0