..

TjenaHOOOOJ.

var ett tag sen, har tillbringat min tid hos Jens som inte har någon internet.
Jobbet klart, men hör och häpna så frågade dom om jag ville jobba mera! så jag ska jobba vecka 32 och 33, koooosing.
Mina grannar har pary, som vanligt och det står tre killar på balkongen, råå fula med massa skägg och stirrar in på mig.

I morgon mina vänner, vet invad jag ska göra då?, JO, jag ska på dollar store med momme,moffe å Mirko, ska bara köpa deo, och en rakhyvel ( om det finns någon bra).

Igår ringde Galadriel igen, vi pratade i 30 min och det var 200 kr eller mer. Åhh jag vad saknar min lilla bajs... Hon sa att det ända hon saknade var mig och lösviktsgodis, en mycket bra blandning må jag säga!

Just ja!, skulle ju lägga in bilder på det jag köpte förra veckan.


Guldfynd, 49:-                 Gina Tricot, 149:-            H&M, 129:-


Nu ska jag tvätta bort sminket,borsta tänderna,ringa Jens,Läsa sen sova eftersom att jag ska upp tidigt!

God natt!


Kommentarer
Postat av: sara

haha, fan vad du shoppar ;p

2009-07-09 @ 21:47:32
URL: http://jahman.blogg.se/
Postat av: sara

haha, fan vad du shoppar ;p

2009-07-09 @ 21:48:41
URL: http://jahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0