Lördag

Godmorgon :) Redan lördag! det var ju nyss det?. 

Vaknade för ett tag sen, ska börja göra mig klar ska till stan och vara med Jens från elva till tolv sen åker han till Övik och i morgon till sin pappa i Frankrike. Kommer inte träffa honom på tre veckor sen.. Idag ( om man räknar bort stan-timmen då jag egentligen sover ) så blir det nog bara att cykla till mormor och lämna en skiva som jag har bränt, okej ska bränna till henne.. 
Jag och Jens städade mitt rum i onsdags, och vet ni? det är FORTFARANDE städat..  det vart ganska fint faktiskt tog bort en fotölj och bordet så det är lite mer golv nu är förr..
Åhh ja blir så irriterad, jag har aldrig bilder att lägga ut, men nu när jag har jätte många så funkar det inte. Det är nog inte tänkt att jag ska ha en blogg?!. Sen så har jag ångest över att mit hår är jätte blont nu, mamma säger att det är fint men det gör verkligen inte jag.. Har även fått en ny tavla av mamma, jätte fin!. Sen så har jag hängt upp bilder på mig är jag var liten på väggen (ego). Fast det är på Miranda,mamma,mormor,morfar och Zören några bilder också..

Nä men nu ska jag nog sluta babbla, skriver kanske senare om det funkar att lägga upp bilder då!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0