Packa

Ska nu packa, för vet ni? i morgon åker ju jag till GÖREBORG eller okej, uppsala i morgon, gbg på onsdag.. åhh då ska jag få träffa min bajsGabban igen, en månad utan henne är totyr, TRO MIG. Blir nog nästan ingen uppdatering där nere, vet inte om det finns någon dator villket jag tvivlar starkt på. Men när jag kommer hem ska ni få mycket bilder kan jag lova. Jga har inte någon digitalkamera så det vart ju förstört redan där, jag har ju mobilen men hur mycke bilder den rymmer har jag ingenaning om, får kanske tömma den nu innan jag åker?!.

Vera ( Gabbans mamma ) ringde igår och sa att jag skulle packa lite och mjukt, synd för henne då för jag har tagit den största väskan vi har, mohahha.

Nej men nu så ska jag ta och börja packa så smått och sen umgås med min moder och syster. Gud vad dom kommer att sakna mig!

Kommentarer
Postat av: gabrilla

VI KOMMER HA SA JAVLA KUL! (L)

2009-07-14 @ 05:12:47
URL: http://cissiochgabbaniflorida.blogg.se/
Postat av: käjsi

Lova att åka många karuseller åt mig på Liseberg då?;)

2009-07-21 @ 10:07:29
URL: http://heykey.blogg.se/
Postat av: S

har inte haft några pengar på mobilen, har det inte heller nu. och såg aldrig när du ringde. när du läser detta kan du slå mej en pling igen å göra ett nytt försök/S

2009-07-21 @ 22:45:08
Postat av: Anonym

huuuuuuve sötnooos! ring mig när du kommer hem till skelltown. skulle vilja ses! och så behöver ja min jacka;) call me. puss

2009-07-28 @ 01:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0