Måndag

Hej :)

Måndag idag, bara två veckor kvar att sommarjobba, härligt!. Hoppas dom här två veckorna går fort, jag behöver soooova. Det är jätte fint väder idag, vill man jobba då? nja men si. Ska sluta tjata om de där jävla jobbet nu. 

I helgen har jag varit med Jens, i fredags var vi i Åsa och Fredriks stuga med om,Ester,Krille(JD),Gunilla,Alex och Edvard. Hade fisketävling, ettan skulle få 500:- jag och Edvard kom delad första plats så jag tjänade mig 250:- men jag fick 260 för han hade ingen växel hehe.

Sitter nu och dricker te, men det är för varmt så jag brännde mig på tungan :(.

Ska ringa Sofisi ikväll också, saknar henne som fusekuse.


Sen så måste jag säga grattis till Lina som fyllde 18 år på självaste midsommarafton =). 


VARFÖR GÅR DET ALDRIG ATT LADDA UPP BILDER?


Kommentarer
Postat av: soffan här..

heheh min sötnos då! miss uu tooo.. som fan :P duu, fan va fin du gjort din blogg btw! rackarns snygghuve ;)

2009-06-22 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0