Onsdag

Godmorgon Godmorgon :)

Vaknade för ett tag sen, ska strax äta frulle, vi hade sovmorgon idag med till klockan 11 jävligt skönt måste jag säga =).
Idag ska vi få våra klasströjor tror jag, hoppas dom är fina och hoppas jag har valt rätt storlek!?. Efter skolan åker jag till Jens, men funderar på att ta kvart över fyran i stället så jag hinner köpa leggins (om jag har råd ska kolla över det nu).

Igår fick jag jätte många gammla bilder från Gabban, herregud så jävla fula min hårfärg jag förstår inte hur jag kunde ha den det såg ut som att jag hade jätte skitigt hår :S. Jag har bilderna i en delad mapp och msn laggar så jag kan inte lägga upp någon nu, men jag gör det sen, då jävlar ska ni få se fethåre!. Fy jag skämms ju.

Nu ska jag börja fixa mig, får se om jag skriver någonting mer idag eftersom att jag är hos Jens så blir det förmodligen inte men kanske.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0