REX

Skola idag, råå ont i magen, gick till doktorn, fick en tid, ringde mormor, hon sa att morfar skulle prata med mig men han kunde inte säga det genom telefonen. Resten kan ni ju räkna ut själv, att tankarna började snurra runt i skallen och jag hade redan ont i magen så ondare fick jag ju trodde ju att han var döende eller nå. Så när jag var klar kom mamma och hämtade mig så vi for till mormor och morfar, och gissa vad det var han skulle säga? Jo att jag skulle få en cykel :D. Gud jag låter som att det är min första cykel, men jag har verkligen velat ha en för att alla mina andra har jag ju lyckats kracha så nu har jag fått en alldeles egen för att alla barnbarnen skulle få moppekortet, men jag kände att det var för sent för mig så jag sa att jag inte ville ha det, inget mer med det sen så får jag en cykel i stället, 1000 ggr bättre :D.




Min pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0