Halsont

Hej, förlåt för att jag har vare så dålig på att skriva men det har inte vare så lätt när jag först vare i dalarna sen med Jens fram till igår.  Har ju alltid haft tillgång till dator men man vill väll inte bara sitta där när man kan umgås. Nu ska jag försöka bättra mig, lovar.

Skola idag sen stan med Sofia, räknar lite matte och måste städa som fan. Jens ska försöka att hinna flytta den 1 april det är snart ju åhh vad jag längtar. Okej Ersmark är en bit med hallå hur långt är det inte till Övik då?
Har fått jävligt ont i halsen nu igen, har ju opererat bort mina halsmandlar men inte fan vart det bättre, eller okej lite kanske men jag har ju ändå ont rätt ofta nu också.

Min blogg är ju skit tråkig, och det har nog ingen missat. Så snälla jag vet ju att ni läger jag ser ju det på statistiken, skriv komentarer !. Vad ska jag göra för att min blogg ska bli bättre? fixa designen lite finare kanske? vad ska jag skriva om? snälla hjälp mig sitt inte bara där ett tap och läs utan skriv du med!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0