Handikapp

Hej :)

Kom hem för ett tag sen, praktiken idag gick bra och var riktigt rolig!. Dom är så söta allihopa och ska kramas och hålla på, dom är utvecklingstörda och har down syndrome.  Vi var på stan med en för det är bara en/dag som har "hemma dag" det betyder att han/hon inte är på sitt jobb, för dom har faktiskt jobb och det tror jag kan vara riktigt roligt för dom så kan dom känna sig som "normala" också. På stan så hittade jag iallafall en sak åt Sofia, det var två coldplay skivor + 1 dvd för bara 199:- men jag hade tyvärr inte råd att köpa det till henne annars hade jag gjort det direkt för hon älskar coldplay!.

Nu hör jag att mamma torkar fönstren och lär nog snart komma in i mitt rum det gnisslar jävel, och jag är jääävligt sugen på en daimglass!!!.



Sofia skickade den till mig igår, visst är den fin?

Kommentarer
Postat av: Sofsi

Åh söta du älskade Beatrice! Du är så fin.

2009-04-02 @ 10:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0