Hemma igen.

HejHej, dålig skrivning jag vet. Har inte någon lust att ha kvar min blogg längre, ingen komenterar, jag har inget roligt att skriva om och inte en jävel kan tipsa mig så detta kan bli sista inläggen om ingen kan hjälpa mig med vad jag ska skriva om. Kanske fler "skönhets tips" ? dagens varje dag?  mer musik? roliga historier? serisöt kan ni inte bara hjälpa mig?! T.ex Sofia jag vet att du läser jag vet att nästan ingen fler läser men iallafall typ 9 läsare/dag så det finns ju folk som läser, vill ni att jag ska ha kvar min blogg så hjälp mig... har kvar den tills på måndag, sen tar jag bort den eller låster den så bara jag kan skriva om ni inte får tummen ur arsle. 

Så hjälp mig.


Kommentarer
Postat av: Surarslet-Sofy:D

Haha "T.ex Sofia!" Oj där fick jag en att bita i! :P Jag tycker ju att din blogg redan är bra, annars skulle jag nog aldrig ha kvar orken att kika in på den. Men du, du som har samma matsmak som jag har på en hel massa gooomat! Show me! Ta mer kort, ta något kort på ditt vackra du och visa! Och roliga historier! Vem tycker inte att sådant är fun? Du radade ju upp en hel drös med saker som är roligt att läsa om! Så.. För guds skull Bea, lägg inte ner bloggen! Jag kommer ju snart med min och då jäklarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. :D Förövrigt, imorgon är det skola.. Och jag saknar dej!! :D

2009-03-29 @ 20:23:51
Postat av: gabriellalalalala

jag tycker din blogg är skitbra! lägg inte ner den, de är ju den jag läser när jag inte är med dej:D

lägg in musik, och egobilder på dej ;)

hur bra som helst, och jag älskar dej :)

2009-04-04 @ 15:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0