Hmm..

Ska jag lösenordsskydda eller börja om från början, med ny design och försöka lägga ner lite tid på min blogg med bilder osv?.

Sen så är jag jävligt irriterad på alla, varför ska ni egentligen läsa min blogg, ni tycker ju inte om den eftersom ni aldirg komenterar den. Om jag får en komentar så blir jag ju råå glad och mer taggad på att blogga men just nu så känns det verkligen som att jag skalägga ner. Snälla hjälp mig lite nu. Jag kan rabbla upp många som läser den!

Sofia (har hjälpt)
Bea N
Yvve
Alicia
Elin
Sanna
Emma
Miranda

osv osv vafan är erat problem varför kan ni inte bara säga vad ni tycker jag ska göra bättre?:O skärp er förfan

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läser den varje dag men jag orka inte kommentera

för oftas så bli det helt fel när jag ska göra det

2009-03-30 @ 20:07:00
URL: http://glassbiiten.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill att du ska ha kvar din blogg bea !! Du får inte ta bort den, jag gillar den ju :]

2009-03-30 @ 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0