Lista

Listor är ganska kul ibland!

Citerar Sofia " det ger dig ett gott humör ".


Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Sonja Beatrice Johansson Sundh

Smeknamn:  Bea,Bertan,Bertram ( mammas påhitt )  

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell, den jag hör just då.

Beroende av: Jens.

Vad tror folk om dig?: Ingenaing, att jag är dryg säkert xD

Stämmer det?: Gör det säkert..

Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon och att jag har mjukt hår =).

Vad säger du för att imponera på någon?: Ingenaing :P

Hur imponerar man på dig?: Det är väll olika beroende på humöret.

Brukar du skratta för dig själv?: Haha ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det kan hända att du måste vänta 10 min typ. Måste räkna kassan.

Var bor du?: Skellefteå

Trivs du där?: Ja det gör jag väll. Men det skulle vara roligare att bo i en större stad tror jag, händer aldrig nå.

Äger du några converse: Nej, men jag vill ha ett par =).

Sprit, cider, vin eller öl: Dricker inte, men cider isåfall.

Brukar du bli för full: Dricker som sagt inte.                          

Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk mot något: Katter och nötter, men det skiter  jag i jag äter nötter och är i närheten av katter i alla fall.

Har du haft sex idag: Haha, nej.

Hur svarar du i mobilen: På mobilen svarar jag hallå och på hemtelefonen hej det är Bea :P.

Vem ringde du senast?: Jens.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: mycket.

Antal timmar sömn inatt: Ca 8 timmar.

Sov du ensam: Ja.

Brukar du komma i tid: Ja oftast.

När mår du bra: När jag är med Jens :D.

När blev du fotad senast: Minns inte. 

Hur känner du dig nu:Trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Att dom är äckliga.

Vad saknar du: Jens.

Hade du en bra kväll igår: Åkte buss från halv 7 till 10, så sådär.

Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice.

Rakar du benen: Ja, i alla fall på sommaren xD.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 9/10  tiden på en vardag.

Är du blyg?: Ja ibland.

Sysslar du med någon idrott: Nej.

Vill du hellre ha mail än brev:  Nej.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Ja, eller nej inte för flera pers men nån har väll sett det.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka, HAHAHAHHAHA.

Är du nöjd med ditt liv: Ja eller sådär.

Är du bortskämd: Nej

Vad gör du i morgon: Skola, gå ut å gå.

Vad är det värsta du vet?: Ormar, sprindlar, småkryp, blodpudding osv osv kan hålla på hela dagen.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Olika, har nästan aldrig pengar så den veckan i början av studiebidraget typ hela.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingenaning.

Vad längtar du till?: SOMMAR!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja verkligen, hoppas jag i alla fall :O.

Vad använder du för shampoo?: Olika, imorse använde jag matrix silverschampoo

Vad är det finaste du fått?: Vet inte, beror ju på av vem av t.ex Jens är det förlovningsringen =).

En speciell dag du minns: När jag och Jens blev tillsammans.

Hur gammal är du: 16.

Tycker du om någon just nu: Ja såklart.

Du samlar på: Pingviner.

Gröna eller röda äppeln: Båda.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jens.

Gillar du golf: Så tråkigt.

Vilken tid gick du upp idag: 06.45

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Absolut

När grät du senast: Hmm...

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och köpa massa onödiga saker.

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika.

Har du piercing: Hål i öronen.

Vill du gifta dig: Ja det är klart.

Vill du ha barn: Ja .

Solar du ofta: Nej.

Är du bra på att laga mat: Jag tycker det, men vad andra tycker vet jag inte. Alla gillar ju inte samma mat.

Är du flygrädd: Lite rädd.

Hur vig är du: Inte så vig.

Är du musikalisk?: Nope.

Vad dricker du helst när du är törstig: Typ, Loka eller ramlösa.

Vilken är din favoritglass: McDonald's glass med cola topping.

Tror du på ett liv efter döden: Ja.

Tycker du om sushi: Har inte testat och tänker inte testa för jag hatar fisk!

Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips, dip

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du tandläkarskräck: Njae, lite obehagligt är det allt.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Blåa.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det är inget att rekommendera.
Biter du på naglarna: Nej

Röker du: Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Ibland.

Senaste låt du hörde: Lady gaga - eheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0