Nytt

Jag har bestämmt mig nu, när några har fått tummen ur sina arslen att jag ska ha kvar bloggen. Jag tänker göra om hela, har börjat lite smått men jag är inte riktigt nöjd så ni ser väll vad det blir. Sen så ska jag försöka skriva lite oftare om lite mer intresanta saker och lägga upp fler bilder. Det dumma är ju att jag inte har någon digitalkamera så jag måste ha min gammla mobil för jag har ingen sladd till den nya och kameran är sämre. Så bilderna kommer inte bli så bra men bilder som bilder eller?

Imorgon - praktik inom handikapp på morö backe, inget skämt. Börjar sju så jag måste verkligen sova nu! ha en bra natt ;). puss

Kommentarer
Postat av: Sofsi

Bra Bea!! :D Bloggen och hela designen blev skitsnygg!

2009-04-02 @ 10:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0