Skola

HejHej :)

Sitter på skolan och skrattar åt Mimmis systers barns röv xD. Har inte skrive på rååå länge men jag har tappat lusten helt, funderar på att ta bort bloggen men då om jag någongång  i framtiden skulle få för mig att skaffa en ny så går inte det. Så antingen ta bort eller ta tag i det och ta tag i det vet jag att jag aldrig kommer att göra, jag har inte några roliga bilder att ladda upp och det är ju bilder alla vill ha. Men jag ger det ett tag till så får vi se kanske ändrar mig och börjar tycka det är råå kul som jag tyckte i sommras? :).

Matte nationella gick faan idag, tyckte det kändes bra tills efter då alla snackade om vad dom hade svarat, fast i och för sig så ska vi göra andra delen på onsdag så det kanske fortfarande finns hopp för ett G för Beatrice?.
Har snart slöjd och jag ska sticka tjocksockar såhär på nästan sommaren, hmm passar inte riktigt in men det är ju alltid bra att ha tills nästa vinter ellerhur? :).

Ikväll ska jag ut och gå, tänkte ringa och fråga om Galadriel vill följa så kanske det blir lite trevligare i den jobbiga stunden.

Nä ska sluta babbla på om skit nu, hörs någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0