Söndag

Fan. söndag, redan!?

Igår var jag iallafall och fiskade med mamma,mormor,morfar och Nicke i Sörträsket jag fick småjävlar och en stor på ett metspö, men när den just var på bryggan gled den ner i vattnet för vi hade glömt håven uppe vid bilen, men linan höll typ på gå av den var så jävla stor jag har aldrig sett nå större, haha.
Sen på kvällen kom Emma,Angelica och Robin tror jag han hette för dom skulle tydligen spela spel med mig och mamma, Angelica är mammas typ bästa kompis barn, hon är 20 så mamma försökte typ supa ner henne, hehe :S. Mne iallafall så for Emma och Robin när vi spelat klart och mamma gick och la sig så jag och Angelica satt bara och pratyade till typ klockan två, det var jätte trevligt för jag har känt henne hela mitt liv så man kan typ säga vad som hellst utanatt skämmas.


Snart kommer Åsa,Fredrik och Ester, jag ska få massa kläder :D.


Nicke men en äckel fick i mun.

usch..

För fan vad han stank sen...

Kommentarer
Postat av: sofiaaa

hahahhahahha min älskade BEAAAAAAA .. remember.. svordommar alltid före punkten ;) PUSS:*

2009-05-25 @ 12:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0