Tisdag

Nu var det verkligen länge sen jag skrev, men jag har inte haft tid med datorn. Har inte gjort något speciellt men ja kan ändå skriva dagarna.

Torsdag: Valborgs. Var med tjejerna och Jens, vi grillade kött och åt potatisgrätäng och sallad senare under kvällen spelade vi spel och gick sen till majbrasan vid hmm... vad var klockan halv 11/11 kanske? var jätte trevligt.

Fredag: Jag och Jens solade lite och åkte sen hem till Jens. Såg film.

Lördag: Var hos Jens hela dagen, städade och tvättade. Såg film.

Söndag: Jag och Jens tog halv 11 bussen till stan, var på min kusins kalas.

Måndag: Var på skolan, sen med Gabban.

Idag ska jag till Sofia och färga håret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0