Inspiration

Hallå, länge sen igen jag veet.. sa att jag skulle börja om men så blev det inte. Har funderar över bloggen och har kommit fram till efter att ha läst mååånga "bantningsbloggar" att jag ska använda denna blogg till att skriva om sånt, alla bloggar jag har läst där står det att bästa sättet är att blogga så jag ska ha denna om en sådan blogg.. så behöver ingen läsa den, men dom som vill läsa sånt får helt enkelt läsa det eller skita i det!. Det är klart att jag kommer skriva lite om mitt liv också men för det mesta så ska jag skriva om vikt osv... då behöver jag inte tänka "shit jag har inte bloggat idag" utan istället skriva när jag har någonting att skriva!
Klart jag kommer att äta godsaker lite då och då men absolut inte lika ofta som nu.. vill man så kan man.

Så.. vill ni följa mig och min viktnedgång får ni följa min blogg.. Men jag tänker inte använda ordet banta, jag använder ordet "ändra min livsstil" för det är det som är första steget.


Kommentarer
Postat av: emma

men guuuuuuuuuuuuuu så duktig du är bea...=)jag blir så full i skratt när jag läser din blogg ibland...=)hoppas ni kommer ner snart. saknar er. puss och kram från storasyster

2009-11-20 @ 05:42:58
Postat av: Anonym

du klarar det bertam!!!!:D :$(L)

2009-11-21 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0