Kajsa,Agneta och Yakatana

.. Blev en lyckad kväll. Jag älskar Agneta hon är nog den coolaste mamman jag känner haha.
Vi lagade som sagt yakatana som ni kanske förstår av rubriken. Vart allergisk mot deras katt så jag tog mitt åk (cykel) och for hem, hade massa massa katthår i ögonen :P..
Nu sitter jag och väntar på att Thåström ska vara på ettan.. inte fan kan jag missa han min guuuud.
BTW, tog sprutan idag, skit äcklig var den. Gjorde jätte ont och efter vart jag jätte yr det vart som alldeles tomt runt om kring mig och rösterna var långt borta sen så kändes det som att jag skulle spy. Jag är ju jääävulskt spruträdd så det var nog bara nervisiteten som släppte..
Nej men nu ska jag se på Thåström sen sova för i morgon ska jag upp tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0