Brutorp

Ursäkta för dålig uppdatering..

Färgade ju som sagt håret i morse, fail säger jag bara! jag som hade tänkt att bara färga utväxten gjorde inte det vilket var en jävla tur, det blev nämligen mörkare, MYCKET mörkare det är nästintill brunt. Syns inte bra på bild så därför lägger jag inte upp någon på färgen..

Efter detta spektakel så cyklade jag iväg till mormor och morfar, vi åkte till brutorp och fixade lite små saker bara medans Nicke lekte jävel.

Nu ska jag läsa lite andra bloggar sen se en film som går på canal + first.

Ha en bra kväll!



Busunge

Kommentarer
Postat av: ronak - PPPIGGELIN.BLOGG.SE '

sv: jahaokej. :( för de första var ju bäst!!! :D

varför såg du inte de förstra? :(

2009-09-19 @ 18:52:30
URL: http://pppiggelin.blogg.se/
Postat av: felicia

sv; allt är jättebra med mig! ska nog snart sova tror jag.. Hittat på idag då ?

2009-09-19 @ 23:46:26
URL: http://feliciapower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0