Nicke Picke Pö ...

Gokväll :)

Kom just hem från F&S. Innan det gick jag till Gabban, ganska bra träning men jag var ifs bara med på halva gympan för jag har sån jävla värk i mina benhinnor + träningsvärk i magen. Denna vecka är jag faktiskt riktigt nöjd med träningen, i tisdags var jag på F&S, igår cyklade jag till ica maxi och dom som vet vart jag bor vet att det är väldigt långt och bara branta uppförsbackar sen detta idag då. Duktigt Beatrice =)!.

I morgon ska jag vara med Bea,Sanna, Antoni och någon Kalle(?) hemma hod Antoni sen så ska vi även träffa Jenny (:D) som har flyttat till Övik.

Men nu är det nog sängdags för mig, hörs i morgon.


haha lillgubben som inte fick ha sin bur i fred?!


Kommentarer
Postat av: sof

hahha blond kalleballe :P han som körde runt mej å calle med C första daten hahah. fett pinsamt! :) hare så kul imörron =) btw, söt nickeyy

2009-09-03 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0