Men jag fick inte ut ett jota trots att jag hota med att rycka hår ur hennes snooook

Tjenixen!
Skolan idag sög punksvett. Fick i alla fall någonting värt gjort, jag röntgade ju min rygg idag men fy å fan vad hemskt det var, trodde ju bara jag skulle åka in sen ut men jag skulle ligga där inne i ett smalt rör i 15 minuter. Dom skulle skicka svaren till Leffe ( nån cp doktor jag går till ) sen skulle jag få veta dom.
Mamma är och fikar med sina vänninor och Miranda jobbar, är det inte ett ypperligt tillfälle då att städa mitt rum? med tanke på att jag inte kan göra det när någon är hemma så passar det ju perfa..
Ska först slå en pling till Jens.

Kommentarer
Postat av: josefine

sv: haha ja det kom jag ihåg :D



tack dsm :)

2010-04-12 @ 20:04:36
URL: http://jossanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0