The ugly truth

HejHej :).. länge sen jag skrev här.. villket jag skriver varje gång jag väl ska skriva haha.
Idag ska jag jobba 13-21.15. För er som inte vet så jobbar jag på klockarhöjden som är ett äldreboende och jag trivs jätte bra faktiskt :D. Sen är jag ledig i morgon, jobbar söndag 06-45-16.00, jobbar månad, torsdag och fredag tror jag.. SEN börjar mitt schema sen 28 :) kul att jobba midsommarafton iallafall.. med tanke på hur mycket jag tjänar då :D.. dock är det bara 7-12 men ändå..

Iallafall så jag har gått ner 2 kg på 2 dagar JIPPI! :D.. hade tänkt mig 20 kg på 4 veckor.. det är ju fint att drömma.

Nu ska jag fotrsätta se på "the ugly truth", skit bra ären :D.. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0