50 sanningar

Hittade denna på någon blogg, ska se om jag kan komma på 50 stycken.. tror inte det.


1. Varje natt drömmer jag skit mycket, jätte läskiga drömmar och när jag ska berätta dom märker man hur mycket dom egentligen spårar ut.

2. Jag blir skitsur om nån skrämmer mig. 
3. Jag tycker mina glesa tänder är gräsliga. 
4. Jag är 1.55 cm.
5. Jag ÄLSKAR Thåström.
6. Mina bästa låtar med han är stå aldrig still och fan fan fan.
7. Jag ÄLSKAR imperiet.
8. Mina bästa låtar med imperiet är som eld och du ska va president. 
9. Jag tycker det är skit pinsamt att vara med pappa själv.
10. Jag kan inte sova om mamma inte ser på tv eller sitter vid datorn, hon måste vara vaken. 
11. Jag har rymt genom mitt fönster en natt.
12. Jag suger i skolan, även om jag verkligen försöker. 
13. Gabban är den ända som vet allt om mig.
14. Jag är alltid jätte trött. 
15. Jag älskar min mamma.
16. Jag älskar min mormor
17. Jag älskar min morfar.
18. Jag älskar nästan alla mina syskon. 
19. Jag saknar Zören så jag håller på att dö.
20. Jag älskar Nicke. 
21. Jag älskar att se på skräckfilm.
22. Jag kan typ inte bli brun. 
23. Varje gång jag springer i en trappa tror jag att jag ska ramla och krossa min knäskål. 
24. Jag är LIVRÄDD för stora båtar, dom behöver egentligen inte vara stora bara det är en båt egentligen. 
25. Jag tycker att dom som tycker Thåström är dålig är helt jävla sjuka i huvet.
26. Jag gråter i alla filmer typ.
27. Det finns nästan ingen som har bra humor, enligt mig.
28. Min blogg suger. 
29. Jag brukar sjunga i duschen tills jag får vatten i örat och hör hur det egentligen låter.
30. Jag börjar bli jävligt less på den här listan och kommer aldrig komma upp i 50 saker ;)
31. Läser någon fortfarande?
32. Jag fattar inte vad alla tycker är så himla kul med tv-spel, jag har aldrig ägt något. 
33. Min högsta dröm är att bli frisör.
34. Jag skrev som eld på min hand igår och nu står det på min kind för att jag har sovit på det.
35. Jag tycker att mina armar är skit äckliga.
36. Jag dricker inte, trots att typ alla jag umgås med gör det. 
37. Jag kommer att dricka när jag fyllt 18.
38. Jag har långa naglar.
39. Jag tycker det gör skit ont om naglarna är korta,
40. Jag kan störa mig skit mycket på att folk ser bra ut. 
41. Jag älskar att åka karusell.
42. Jag hatar när folk tjatar på att jag ska göra saker, då blir jag skit förbannad och gör det absolut inte. 
43. Jag fattar inte varför någon läser min blogg, för det är verkligen kass.
44. Jag längtar till sommaren så att jag håller på att dö.
45. Jag har 3 hål i öronen men vill ha många fler.
46. Jag ska tatuera mig när jag fyllt 18.
47. Jag gråter när jag är arg. 
48. Jag älskar att spela farmville på facebook. 
49. Jag älskar Jens.
50. Jag hatar när folk viskar när man sitter brevid, eller skriver något på mobilen och visar det för den andra, säg rakt ut vad fan man har gjort fel i stället.
Hur fan kom jag upp till 50?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0